när ska det vända?

jag vet inte var jag ska börja, det är tur att inte så många läser den här bloggen för då hade jag aldrig kunnat skriva det här. men nu är det tur att jag kan det för jag måste verkligen skriva av mig. allt känns bara skit just nu, och det är inte så att det gör det hela tiden, men det gör det när jag får dåligt samvete, dåligt samvete för att ha lämnat någon som betyder så jävla mycket för mig, och för att göra någon så illa som jag har gjort. jag vet imte vad jag ska ta mig till. det gör så jävla ont. känns inte som att jag ska vara ledsen heller för det är ändå mitt fel alltihop, och det är inte jag som har det värst, känner att det inte är tillåtet för mig att vara ledsen utan jag är den som ska vara stark och peppa för att det ska bli bättre, fan, jag har det ju inte värst!...jag vet inte, att se någon man älskar må så otroligt dåligt suger musten ur en, förjävla mycket, och att veta att det är mitt fel...men ja, jag måste intala mig själv att det blir bättre, även om det egentligen inte är jag som borde det. men aa, det var mitt slut på kvällen, åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0