slapperhelg/knegarhelg

det är här jag hänger dom helgerna jag jobbar! går och lägger mig så tidigt nu för tiden så varför inte vara duktig och slänga in ett inlägg när datan ändå är på?
Idag blev det en kort arbetsdag, var inte några som hälsade på oss i lokalen så vi stängde lite tidigare. efter det gick jag hem och sov (har blivit standard dom helgerna jag jobbar) väcktes dock av att kusinen med päron kom hem till oss på fika, vilket rörde om i min mage, bokstavligen. Var också precis på bio, såg the avengers, som jag ratad den filmen och sagt att jag ALDRIG ska se den, men den va okej faktiskt, lite överdriven action och fantasy kanske, men sevärd :)
nej men nu ska jag fortsätta med min nya drog, kolla på greys, den där serien är fan helt underbar! rekomederar den starkt och ska nog kolla om hela från början nån gång (a) hoppas alla haft en bra helg, laddar inför en slappdag imorn, men hoppas på att slänga in något slags träningspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0