Somebody that I used to know

Long time no see, bloggen? Det har varit väldigt mycket nu på senaste tid så bloggen har inte varit den högsta prioriteten för mig.
Dagen har iallfall flytit på mycket bra. Hade 2 lektioner och sen åkte jag hem och skulle plugga fysik men jag kollade på Grey's istället. Även om jag kanske kommer att ångre beslutet imorgon så gör jag det inte nu iallfall. Ska lägga mig i sängen  och påbörja att läsa "Born on the fourth of July". Jag hoppas verkligen att den är bra. Och jag hoppas jag läser ut den (men jag är ju som jag är, har läst ut en eller möjligtvis två böcker av alla man ska ha läst i skolan).
Sedan har jag lite ånget över klassfesten. Det är så jobbigt att verkligen vilja något men kroppen säger ifrån, en helt annan sak. Sliten är vad jag är just nu!
KAOS! Men det löser sig. Puss / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0